Pages

Friday, April 8, 2011

Tabahla Hati...

da lame aku xtulis dalam blog ni..banyak benda yg dah jadi...sedey and gembira datang silih berganti..tp aku terima dengan redha..insyaallah..sepedih mana sesuatu dugaan,aku akan cube berbesar hati menerimanya..malam ni hati aku terluka lagi...terlerainya sebuah janji..ye..mulai detik ini aku akan berhenti berharap pada yang tak sudi..titik..

betul la kate org tak ade cinta sejati dalam hidup ni..sekali air bah,sekali pantai berubah..xperlu amek tempoh yg lame,xperlu menunggu puluhan tahun..aku akui aku juga xpernah sunyi dari melakukan khilaf..tp itu la sedaya ku..memberikan sepenuh kesetiaan dan ketaatan yang tiada tandingnya..aku cbe ikhlaskan hati lepaskan dye pergi..mungkin dye hanyalah salah satu nikmat yang tuhan pinjamkan utk aku..supaya aku dapat merasakan bahagia walau sedetik cuma..terima kasih Allah..kepada awak,saya tak benci awak..saya juga xsalahkan awak..mungkin ini la perjanjian kite dgn Allah..jika bahagia itu bukan pada saya,pergilah..carilah kebahagiaan tu.xmungkin sy akan teruskan sume ni sedgkan sy da pasti isi hati awak...

0 comments: