Pages

Friday, April 15, 2011

yes i'm Hepy...=(

hari ni hari last aku kt sekolah..aku xtau nak ckap sama ade aku hepy atau pun x...yg pasti ade sedikit hepy dan ade sedikit tidak..ha3..xpela kanak2 ade jodoh kite bertemu lagi k...setiap yg bertemu mesti akan berpisah kan...yg penting skang asignment aku yg berlambak..(berlambak ke?bukan sume da ciap?)ha3..gile la kalau asignment aku da ciap..bukan ain namanye tu...aku ngn makhluk yg bernama asignment xpernah serasi..petang ni aku nak blek..nk tengkan fikiran..ecewah..rindu gile kat kanak2 kat umah..bile tengok kanak2 kat sekolah teringat dorang..cmana agaknye dorang kalau kat sekolah nanti...

cik laby2 pon da janji nak bwak aku g somewhere kalau aku berkelakuan baek sepanjang praktikum ni...kriteria berkelakuan baek ni maksudnye..
  • xsedey bile nak g sekolah setiap kali hari isnin
  • tabah n xmerungut bile byk keje
  • tenang n rileks bile lect kate "esok saya datang n akan observe"
  • keje banyak pon sengih jela...=)
agaknye aku da melepasi tahap2 yg ditetapkan kot..so,cik laby2 kate aku da LULUS dengan gred A-..A- pon jadila...awal2 xleh bagi markah tinggi kate cik laby2..

0 comments: