Pages

Saturday, April 9, 2011

kau dan aku..=(

hari ni hari kedua sumenye berlaku...hati yg makin terluke dan ikatan yg aku semakin pasti dah terlerai..aku dpt rse yg dye sgt membenci aku..aku pun xtau npe..tp xpela..biala kalu ni yg boley buat dye hepy..cinte xsemestinye bersatu kan dan menyayangi xsemestinye memiliki..ni la yg aku tgh hadapi..pelik kan hidup ni..kite kejar seseorang yg kite da pasti x menyayangi kite tp kite abaikan seseorang yg sentiasa memburu perhatian kite...cinta kan xboleh dipaksa..berkali aku ingatkan diri yg aku WAJIB menerima hakikat ni..aku PERLU sedar diri dan kuat walau sepedih mana pun hati tapi knp aku masih gagal..kalau la saya sekuat awak,mesti hidup ni mudah kan...ya Allah...tabahkan hati ku..kurniakan aku kekuatan dan ketabahan seperti mana yg kau kurniakan kpdnya..bantula aku untuk memulakan kehidupan yg baru walau aku pernah gagal bersamanya...

0 comments: