Pages

Tuesday, March 29, 2011

alergic kah?=(

da lame rasenye aku xtulis entry...da macam2 benda yg jadi dalam hdup aku..he3


  • cik laby2 da pon konvo..yahoo...hepy graduation ye awak..macam yg awak cakap..xlame lagi turn sy lak..insyaallah..nanti sy uploadkan gambar k...=)

  • aku pon da praktikum..kat sk petaling (1)..da mule rase minat ngan kerjaya cikgu..dan da mule sedar betapa susahnye jd seorang cikgu..=(    

  • aku tbe2 diserang penyakit alergic..da rujuk hospital PPUM dan begitula keputusannya..alergic yg aku ngan doktor pon xtau ape menatang nye..mak aku lagi terkejut..."22 tahun mak jage ain x pernah dgr pon ain alegic.. "begitula dialog mak..doctor plak tnye aku ade alergic pape ke x..aku nganga..kalau aku tau aku alergic ape,aku la doktor..hahaha..ble pk balek seronok jd doctor..bile kite saket dye leh tnye cam ni.
"sebelum ni pernah x ade masalah cam ni..ade x tande2 lain saket kamu ni.."
 tapi bile  jd cikgu n anak murid xpandai,xkan nak tnye cam doctor lak  

"sebelum ni pernah x kamu ade masalah xpandai camni?ade x tande2 lain yg kamu ni xpandai" laen macam kalau aku tnye camni..mungkin aku la cikgu paling kejam atas muke bumi ni..
 hmmm...kalau la aku jd doctor..(ade kekesalan disitu)

0 comments: