Pages

Thursday, February 10, 2011

Terima kasih syg..

aku xtau nak tulis ape..tapi aku tetap nak tulis..ape nak jadi,jadila..aku nak cakp,tp aku malu..tp aku nak jugak cakap..ape aku kisah..he3..aku kene ckp ni kt korang..kalu x,xtau bile lg..aku takut xsempat nk ckp kalu aku bertangguh..nk xnak mesti hari ni jgk..aku nk ckp terima kasih syg kepada...

encik mohd nor (pengkritik bertauliah) dan puan zulliah..
 puan norzila dan konco-konconya (penasihat)

encik mohd amin..alamak xde gambar la..sori ye abg ku.he3

 kamu-kamu semua...=)

dan kamu...


mcm sesi penghargaan kan..tapi kdg kala kasih syg juga perlu diucap..walau di mana kamu semua berada,sape pun sy kepada kamu semua,terima kasih syg kerana membantu menjadikan perjalanan hdup sy lurus dan dipermudahkanNya..adanya kamu semua,hdp ini indah..=)

1 comments:

Nurzahira said...

gmba kami xde ke????
:P