Pages

Thursday, February 17, 2011

aku dan 14 februari..

entry kali ni aku nak cte ape yg terjadi antara aku dan 14 February ni..kite pun tau kan tarikh ni khas utk valentine day..untuk meraikan kekasih katenye..tapi bukan 2 yg aku nak ceritain..ha3..cer citer cket..meh aku story..alkisahnye hari ni hari first aku bertemu dye..kire baru lagi la..n aku mcm terpegun gler..kire jatuh cinta la jgk..dye lain dari lain..member2 aku pon mint kat dye..ni la dye...


ice cream berbentuk pisang..aku pun pelik la..zmn skang ni macam2 ade der...ciap boleh kupas kulit lak yg aku kagum 2..xsangka bnda camni ade jual kat IPBA..yela..tempat cikgu2 blaja kot..childish betol...tp cikgu pon manusia bese..jakun gak sesekali jumpe bnda camni..kagum mengalahkan anak murid..termasukla aku..

malam 2 lak ade lagi bnda best..ade member ni nak blanja makan..sempena besday dye la aku rse..he3..hepy besday adi..he3..kat ne?macam bese la..tempat lepak bese..waktu bese..n pinggan pon saiz bese..ha3.pas makan,kami pon lepak dulu sebelum balek..hmmm..da macam frenship day la pulak ble aku pk2..ha3..untuk sume yg menceriakan 14 februari aku,thanks dari aku kerana berada bersama aku dan 14 february...

0 comments: