Pages

Monday, May 9, 2011

kEhiLaNgan..

betul la kate org kehilangan 2 amat menyakitkan..walau mungkin kite rase kite telah cukup bersedia..aku rase aku da redha,aku rase aku da merelakan..tapi knp hati ni masih pedih..hari jumaat yang lepas aku baru kehilangan atuk aku..ye..aku xmenanges..tapi bukan bermakna aku xsedey..aku xmenanges sebab aku kene kuat..aku kene bg kekuatan kat ayah aku..aku tau ayah aku sedey..tapi dye jugak macam aku..cube utk kuat..kami same2 saling meminjamkan kekuatan..mana mungkin aku xsedey bila mana aku kehilangan org yg satu ketika tangan ni yg menolak kerusi roda,pernah menjaga makan dan minumnya,pernah menjadi penemannya dan die..org yg meningglkan aku itu pernah mengambil aku pulang dari sekolah setiap hari,pernah menjadi tempat aku menumpang kasih dan sayang..tapi kesedihan ni bia kami je yang tanggung..xperlu aku menjerit meraung untuk bgtau betapa sedeynya aku..sape yg knl aku dye akan tau aku sedey bile melihat mata ini..hanya yg mengenali aku..terima kasih kepada semua yg sudi meminjamkan bahu ketika aku bersedey..

1 comments:

MiaSyahirah said...

ain...aku hrp ko tabah k. aku phm, kehilangan itu amat menyakitkan dan aku pon prnh mgalami ape yg ko prnh alami.... smoga roh arwah atok ko dicucuri rahmat. aminn